marți, 8 iulie 2014

Atelierul ALLEGRIA - marti 8 iulie - Activitate joc ,,Allegria prietenia!"

Ne-am cunoscut pe noi înșine și pe ceilalți, am învățat cum ne putem afirma comunicând asertiv și am reușit să găsim soluții, în situații dificile, împreună cu prietenii noștri oița Zița si cățelușul Pufi.
Jocuri și învățare:
Castle Logix - obiectivele jocului sunt: 
1) dezvoltă gândirea critică;
2) formează capacitatea de a compara si asocia logic;
3) favorizează exprimarea asertivă a emoțiilor în situații de succes și de eșec;
4) dezvoltă  limbajul;
5) stimulează atenția si concentrarea.

Miniteatru - Allegria prietenia!
Marionetele i-au ajutat pe copii să vorbească deschis despre ei și i-au încurajat să gasească soluții alături de personajele din poveste.

Magazinul Magic - alegerile copiilor sunt importante și reflectă nevoile pe care aceștia le au. La Magazinul magic am înțeles aceste nevoi și am prins încredere în noi. Am vorbit deschis despre comportamentele noastre și despre consecințele lor.
Vă mulțumim!










Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog