sâmbătă, 14 iulie 2018

Emoțiile din poezie

,,Nu mă întreba
De ce arăt așa!
Da, mă simt nervos
Chiar...intors pe dos"
Furios 😡

,,Nu știu ce este cu tine
Dar nici eu nu sunt mai bine
             A tunat, a fulgerat...
             Și acum mă simt speriat!"
             Fricuț 😥

           ,,Vă înțeleg și rău îmi pare
             Mai mult, sufletul mă doare
             Off...ce greu mai e să fii
             Cel mai bleu dintre copii"
             Tristețea 😔     

             ,, Ce-ați zice să încetați?!
             Ziua-ntreagă vă văitați
             Hei, Furie, respirăm?
             Împreună numărăm!

             Frică ceru-i însorit
             Iar furtuna s-a oprit!
             Tristețe, înțeleg că-i greu
             Îți dau din verdele meu"
             Fericirea 😁

Toate emoțiile sunt adevărate
Dar și foarte importante
Le trăim, le acceptăm
Și în gând le transformăm

             
             
             
             
             

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog