duminică, 4 iulie 2010

LANSAM COMUNITATEA PSIHOEDUCATIONALA PENTRU CEI MARI....alatura-te si tu!

In mijlocul verii, relaxati, plini de energie, dornici sa impartasim si altora din bucuriile noastre lansam COMUNITATEA DE PSIHOEDUCATIE pentru cei mari. Alataura-te si tu initiativei noastre. Pentru inceput cuvantul de ordine este RELAXARE.
Trimite pe adresa psihoautentik@yahoo.com cateva randuri despre trairile tale din aceasta vacanta, locurile pe care le-ai descoperit, bucuriile pe care ti le-au oferit cei dragi.
Ataseaza mici filmultete si fotografii.
Totul va fi aici, pe site, pentru ca si ceilalti sa se bucure si sa incerce noi provocari.

2 comentarii:

felicia spunea...

am avut o vacanta de cateva zile in muntii apuseni...de...e criza; a fost minunat.cum m-am relaxat? calarind, pescuind, respirand aerul de munte...a fost superb.va recomand aceasta experienta, mai ales ca am cheltuind foarte putini bani, dar cred ca mi-am cheltuit tot stresul!voi scrie un mic articol, am si cateva foto!

Psiholog Andreea Ciocâlteu spunea...

Multumesc mult, Felicia!

Faceți căutări pe acest blog