joi, 1 iulie 2010

Modalitati de dezvoltare a sinelui..

     Psihologia aplicata ofera multiple tehnici de ameliorarea a imaginii de sine si de afirmare personala. Toate aceste tehnici conduc cu succes catre conturarea unei personalitati ancorata in realitatea vietii cotidiene, ofera alternative viabile de relationare si adaptare la grupurile din care facem parte.
    Fiecare dintre noi are insa propria sa zestre naturala mostenita sau dobandita, propriile abilitati si tipuri de inteligente, valori si interese, iar acesta zestre are nevoie de un reflector care sa o lumineze si sa o valorizeze permanent.
   Autocunoasterea este o arta pentru ca ea aduce culoare in peisajul fiecaruia. Simplul raspuns la cateva intrebari despre sine spulbera multe dintre acele nelamuriri carate in bagajul personal.

Mic chestionar necesar...
Raspunsurile si concluziile mele
1. Principala mea calitate este…umorul
2. Calitatea pe care o pretuiesc cel mai mult la un barbat este…curajul
3. Calitatea pe care o pretuiesc cel mai mult la o femeie este…intelepciunea
4. Cel mai mult pretuiesc la prietenii mei …suportul moral pe care mi-l ofera cand am nevoie
5. Principalul meu defect este…nerabdarea
6.  Cel mai mult imi place sa…mi se recunoasca meritele
7.  Pentru mine cea mai mare nenorocire ar fi… sa fiu alungata de langa cei dragi
8.  Locul unde as vrea sa traiesc este…la tara
9. Lucrurile pe care le faci cu placere...conversatiile de calitate, dansul, plimbarile pe maul marii
10. Autorii mei preferati sunt…Marin Preda si Gabriel García Márquez
11. Imi place muzica lui...Enescu, Vivaldi dar si Bere Gratis si Liviu Vasilica
12. In viata reala ii admir pe…bunica mea
13. Ce urasc cel mai mult este…tradarea
14. Motto-ul meu este…Roaga-te, iubeste, lupta si respecta-te pe tine insuti!
Ai adaugat un pic de culoare si lumina...
Gandeste-te acum:  cat timp petreci cu cei pe care ii pretuiesti, cat timp dedici ascultand muzica preferata sau citind cartile de suflet, ce faci pentru tine in fiecare zi?
Nu este suficient sa te cunosti; ai nevoie sa cultivi ceea ce stii despre tine, sa intretii flacara iubirii si pretuirii de sine. Demostreaza-ti ca te respecti si ca te iubesti asa cum ai nevoie! Vei fi mai frumos, mai senin, mai atragator pentru cei din jur!

Niciun comentariu:

Faceți căutări pe acest blog